Gamers World

Gaming is our LIFE

Gaming is our LIFE

آموزش حرفه ای Cheat Engine - بخش اول

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۳۸ ب.ظ
ویدئوی آموزشی به پست اضافه شد.

لطفا اگر آموزش قبلی را مطالعه نکردید، آن را از اینجا مطالعه کنید تا با محیط برنامه آشنا شوید.
در آموزش قبلی با تغییر اعداد در بازی ها آشنا شدیم. در این آموزش با تغییر نوار ها و مقادیر نامشخص آشنا میشویم.
همانطور که میدانید در بازی هایی مانند: DmC: Devil May Cry و Bioshock Infinite و Alan Wake و.... سلامتی کارکتر اصلی بازی بصورت نوار نمایش داده میشود. دراین آموزش با چگونگی هک آن ها آشنا می شویم.
به ادامه مطلب مراجعه کنید....


بازی ای را که میخواهید آن را هک کنید اجرا کنید.(بازی ای که اجرا می کنید حتما باید سلامتی را به صورت نوار نمایش دهد.)
نرم افزار را اجرا کنید و بازی خود را انتخاب کنید. (با کلیک بر روی File و انتخاب Open Process)
در این آموزش نوار سلامتی ما این تصویر است:


به نرم افزار بازگردید و از قسمت Scan Type گذینه Unknown intial value را انتخاب کنید و بر روی First scan کلیک کنید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید، فقط تعداد ارقام یافت شده در بالای لیست سمت راست نمایش داده می شود و لیست خالی است.

به بازی بازگردید و کاری کنید که از سلامتیتان کم ، یا به آن افزوده شود:

سپس به نرم افزار بازگردید:
از لیست Scan Type گذینه Decreased value را انتخاب کنید.(اگر در بازی از سلامتیتان کم شد این گذینه را انتخاب کنید. اگر به آن اضافه شد، Increased value را انتخاب کنید):

شاید بد نباشد به معنی این دو واژه نگاهی بیندازیم:
در زبان انگلیسی Decrease به معنی کاهش یافتن و Increase به معنی افزایش یافتن است.
پس از معنی این دو کلمه معلوم است که کارشان چیست؟! ادامه آموزش:

و در آخر روی Next Scan کلیک کنید.

به لیست سمت راست نگاه کنید. اگر یافته ها زیاد بود، دوباره به بازی باز گردید و دوباره سعی کنید از سلامتیتان کم شود یا به آن افزوده شود:


این بار ما سعی کردیم به میزان سلامتی مان افزوده شود. به نرم افزار باز گردید و این بار Scan Type را روی Increase value قرار دهید و بر روی Next Scan کلیک کنید.

با تکرار کارهای بالا، در نهایت به یک عدد خواهید رسید:

پس از کلیک بر روی آن، به لیست پایین اضافه میشود.
ابتدا بر روی جعبه کوچک که در تصویر زیر هم مشخص شده،کلیک کنید.(با فعال شدن ضربدر درون این جعبه، باعث میشود تا از سلامتی شما در بازی کم نشود. یا هنگامی که تیک این گذینه را در کنار تعداد مهمات بزنید، در بازی هرچقدر شلیک کنید از آن کم نخواهد شد)

سپس دوبار بروی متن No description کلیک کنید.

یک پنجره کوچک باز میشود. در این پنجره یک توضیح مختصر درباره کاربرد این آیتم بدهید.(توضیح میتواند به زبان فارسی باشد):

بر روی OK کلیک کنید. پنجره بسته می شود. کلید Enter را از روی صفحه کلید بفشارید.
یک پنجره دیگر باز می شود:

عددی را که میخواهید سلامتیتان به آن تغییر یابد را در این پنجره وارد کنید و در آخر روی OK کلیک کنید.

و در آخر به بازی بازگردید. مشاهده خواهید کرد که سلامتی شما در بازی بی نهایت شده است!


در مطلب آینده طریقه بی نهایت کردن سلامتی در بازی هایی مانند، Gears Of War و Call Of Duty و... که سلامتی را به صورت نوار یا عدد نمایش نمی دهند، آموزش خواهیم داد.

-
ویدئوی آموزشی:
در این ویدئو بنده بازی Mahjong ویندوز 7 را توسط این برنامه هک میکنم.

دانلود
حجم: 7.08 مگابایت

نظرات  (۵۰)

ممنون از توضیحات جامع شما
برای سیو کردن ترینر به فایل اجرایی باید چیکار کنیم؟
برای توقف زمان هم میشه یه کد پیدا کنیم؟
پاسخ:
برای سیو کردن ترینری که ساختید روی File کلیک کنید و Save رو انتخاب کنید. یه پنجره جدید باز میشه.تو اون پنجره روی Save کلیک تا ترینرتون سیو بشه.(برای سیو در فایل اجرایی از پنجره سیو و بخش Save As Type رو روی Cheat Engine Trainer StandAlone بزارید و سیو کنید.)
آموزش کامل تر رو میزارم.
برای نگه داشتن زمان هم در آینده یک آموزش میزارم. شاید فردا یا پس فردا.
ممنون استفاده کردم
اگه امکانش هست زودتر بذاریــــــــد.
توضیحات شما یسیار عالی و کارآمد است
باتشکر
باسلام مجدد میخواستم بدونم برای فریز کردن یه مقدار دلخواه چه گزینه ای رو باید انتخاب کنیم؟
پاسخ:
وقتی گذینه موردنظرت رو تو نرم افزار پیدا کردی و به لیست  پایین اضافش کردی، تیک کنارشو بزنی فریز میشه.
سلام
واقعا عــــــــــالی بود دستتون درد نکنه
لطفا چگونگی هک زمان بازی را هم بذارید
باتشکر
پاسخ:
از همین روش هم میتونید برای هک زمان استفاده کنید.
mamnoon bedardam khord
پاسخ:
خواهش میکنم. امیدوارم بقیه مطالب هم بدردتون بخوره.
سلام می خواستم بدمنم چجوری میشه وقتی کد اصلی بازی را جایگین میکنی بعد از بازی می آی بیرون کارت خراب نشه مثلا کانتر هر وقت از بازی بری بیرون کد عوض می شه میشه کمک کنید من کار خودم را در کانتر فیلم گرفتم می تونید از سایت زیر دانلود منید ممنون می شم کمک منید
http://uplod.ir/y0af0l322uld/Counter_Hack.zip.htm
پاسخ:
شما باید از ترینری که ساختید خروجی بگیرید تا این مشکل برطرف بشه.
که بزودی آموزشش رو روی وبلاگ قرار خواهم داد.
با تشکر
عالی بود دمت گرم
من تاحالا فکر می کردم جون یا هرچیزه دیگه ای توی بازی های جدید که بصورت عددنستن و خطی هستن رو نمیشه هک کرد
من که هی می گفتم با این نرم افزار حرفه ایم این قسمتشو بلد نبودم
دمت گرم
پاسخ:
من خودمم تا دوماه پیش نمیدونستم! :| رفتم تو سایت سازنده که نسخه جدید برنامه رو بگیرم، که دیدم یه بخشی به اسم آموزش داره منم کنجکاویم گل کردو رفتم ببینم چیه که..................فهمیدیم این برنامه چه جیگریه!
بخش های بعدی رو کی می ذاری
پاسخ:
بعد از راه اندازی سایت جدید
من میخوام گرز رو هک کنم اولش باید چه کار کنم؟
پاسخ:
بازی های آفلاین قابل هک کردن هستن
برای هک کردن GOLD تو warcraft 3 باید چی کار کرد؟
پاسخ:
طبق آموزش پیش برید. نباید مشکلی داشته باشید...
میشه باهاش اسلحه هایی که قفل هستن رو باز کرد؟ چه طوری؟
لطفا زود جواب بدین...
پاسخ:
بعضی از اصلحه ها و دست آوردها به تعداد مثلا طلاهاتون تو بازی بستگی داره که اگه این تعداد رو بالا ببرید، اونا هم واستون باز میشه
سلام خیلی ممنون
من می خوام سکه وچوب بازیBattle-Panic هک کنم ولی نمی شه لطفا راهنمایی کنید خیلی ممنون
پاسخ:
اول سعی کنید اونارو با روش های توضیح داده شده پیدا کنید
می شه بازی هایی مثل طوفان دزدان دریایی را هک کرد ؟
خطرناک نیست ؟
ممکن ازم شکایت کنند؟
پاسخ:
شکایت که نه ولی در اولین مرجله اکانتتون از سایت پاک میشه
  • گیمر خوففففففففففففففف
  • پس چی شد قرار بود بازی های مثله gear of war اموزش بدی هک کنیم مثلا تو بازی gear of war درجه خونش نه عدد داره نه نوار هورتی خونت تموم میشه میمیری چطوری باید هکش کنیم؟خوب بزار تو وبلاگت دیگه؟الان سه چهار ماه منتظریم؟
    پاسخ:
    چشم بزودی...
    آقا سلام من میخوام یه بازی آنلاین رو هک کنم و میدونم چندین نفر قبل من با استفاده از همین برنامه این سایتو هک کردن و به علاقه خودشون تغیر میدن چون یه بازی کاملاً متحرکه گاهی اوقات چیز های غیر ممکن دیده میشه تو سرور ما کسی اتکش بالای 11 هزار نیست و نبوده اما 1 نفر هست که میانگین تخریبش 12 هزاره ینی وسط پاین ترین ضربه و بالا ترین ضربه با این تخریب ینی یه تخریب ثابت حدود 10 هزار و بالا ترین ضربه حدود 18 هزار و کاملا مشخصه هک شدس ولی ما میخوایم بدونیم چطور با این نرم افزار این کارو میشه کرد یه راهنمایی بکنی ممنون میشم اسم بازیش هم طوفان دزدان دریایی هست که تا چند وقط دیگه قراره عضو گیری از ایرانو ببندن حالا یه راهنمایی شما به ما بکنی خیلی خیلی خیلی ممنون میشم.
    پاسخ:
    سلام.
    اگه میخوای یه بازی آنلاین رو هک کنی، باید اینو بدونی که اینکار خیلی دردسر داره و با این برنامه نمیشه اینجور بازیهارو هک کرد.
    فقط بازیهایی قابل هک کردنن که فلش باشن. بازیهای آنلاینی که از روی سرور اجرا میشن و کدنویسی شدن، هک کردنشون غیر ممکنه!
    سلام مطالبت بدنیست ولی چیزای اصلی رو نگفتی
    مثلا هک سرعت و شتاب دربازیهای ماشینی
    وهک بازیهایی مثل کانترو...چون اینا هکشون کیف
    میده تیربینهایت و...مسخره است
    ضایع کردن طرف مقابل در بازیهای انلاین حال میده
    ازاین جور چیزابزار عشق کنیم.
    دمت هم گرم داداش
    پاسخ:
    سلام. ممنون.
    من آموزش برنامه رو گفتم!
    این که بخواین چیرو تو چه بازی ای هک کنید، با خودتونه!
    با سلام من وقتی می خوام با این نرم افزار گلد بازی wow را هک عدد گلد frist scan بعد گلد دا کم می کنم سپس next scan که می زنم پیدا نمی کنه لطفا کمک کنید ممنون
    پاسخ:
    سلام.
    این عدد Gold یه عدد ثابت نیست.
    باید از Unknown Value برای جست و جو استفاده کنید.
    salam bazi hast online va bara mobile hast aya ba in narm afzar mishe kari kard? meghdar gold ro to bazi taghir dad?
    سلام ممنون این اموزش خیلی به من کمک کرد فقط اگر میشه اموزش ساخت ترینر برای بازی های که سلامتیشان نه عددی نه نواری بزارین ممنون میشم
    پاسخ:
    بزودی
    ایول به ولت داااااااااش :-D
    با روش قبلی هرکاری میکردم نمیتونستم ترینر بازیمو بدست بیارم ولی با این روش به مراد قلبم رسیدم :-D
    ممنون برای آموزش، بازی رو دلچسب کردی برام
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    ببخشید میخواستم بپرسم که میشه gold رو تو بازی wow هک کرد یا نه؟
    پاسخ:
    سلام البته که میشه! طبق آموزش پیش برید
    salam lotfan amuzeshe online hack kardan ba narm afzare cheat engine ro ham bezariD mamnun !!!
    میشه تو pes2013 مقدار شوت بازیکن رو که بیشتر از 99 نمیشه زیاد کرد من این کارو تو elven12 دیدم که لوح زرین نیکان انجامش داده که قدرت شوت بازیکن از 99 که نمیشه تغیر داد به 123 تغیر داده که وقتی شوت میزنه توپ با سرعت زیاد میره تو گل
    با سلام خدمت همه شما کاربران عزیر من می خواستم بگم که اگر کسی
    درباره نرم افزار cheat engine v.5.6.1 اطلاعات کامل می خواهد به من ایمیل بزند من خیلی زود به سوالات شما عزیزان جواب می دهم راستی فرا موش نشه که من فقط از نسخه v.5.6.1 پشتیبانی می کنم واز نسخه های دیگر اطلاعات خوبی ندارم.

    برای دانلود این نرم افزار با نسخه v.5.6.1 می توانید در گوگل دنبال این نسخه بگردید و آن را دانلود کنید.

    هر کس نیاز به راهنمایی کامل داره به من ایمیل بزنه. با تشکر فراوان از همه شما عزیزان.

    آدرس ایمیل من : khoshbakht1@yahoo.com

    موفق و سر بلند باشید.
    سلام ممنون از اموزش کاملتون اما فقط یه سوال با این روش چطور میشه بازی هایی رو که جونشون به صورت خطی ان رو هک کردم مثل بازی پرنس اف پرشیالطفا اگه میشه لینکش رو پایین همین نظر بنویس باتشکر
    ببخشید من برای هک کردن به مکل خوردم من تمام مراحل درت رفتم و وقتی عدد اخر رو وارد کردم رفتم تو بازی هک ند بازیم شانک 2 ات اگه میه راهنمایی کنید
    ممنون از توضیحاتتون

    فقط میخواستم بدونم راهی هست که اعدادو ثابت کنیم اصلان تغیر نکنن
    با سلام لطفا هک جون و تیر کانتر رو بذارید
  • صادق باقرپور
  • سلام منم هک کردن بازی رو دوسدارم واسم یه جور سرگرمی باحاله...دنبال کسیم که بشه باهاش کار کرد بهم کمک کنیم برا ساختن یه ترینر بی نقص اینم ایدی من تو تلگرام
    Sadgh_baghpr76@
    سلام دوست عزیز با این برنامه همونطور که گفته شد میشه بازی های آفلاین رو هک کرد و بازی های آنلاین با هک کردن صرفا تغیرات گروفیکی انجام میشه.ولی بعضی از بازی ها مثل وارکرافت نیازمند همین هستن که ما بتونیم دشمنمون رو ببینیم تو نقشه.میتونید راهنمایی کنید؟؟
    هک جان در کالاف رو آموزش بدید ممنون میشم.
    هک جان در این بازیها خیلی سخته چون بصورت عدد یا نوار نمایش داده نشده
    آیا بعد از
    انجام این مراحل بازی همینطور خواهد ماند؟ لطفا جواب بدید مرسی
    سلام من کانترم جونش به صورت عددی هست.باید چکارکنم که جونش بینهایت بشه؟
    سلام بابت اموزش ها ممنون ولی ایا با این نرم افزار میشه عدد هایی که تغییری نمیکنند هم هک کرد
    چطوری بقیه اموزش ها رو ببینم
    خواهش میکنم آموزش هک خون بازی بتمن ارخام سیتی رو بزارید دارم دیوونه میشم😢😢🙏🙏
    سلام من با این برنامه خیلی بازی هارو هک کردم.حتا نرم افزار هارو اما بازی های انلاین به هیچ وجه هک نمیشن بازی زولا قبلا میشود اما تو ابدیت های جدید انتی چیت داره و از داده های بازی پشتیبانی نمیکنه اگر هک کنید فقت برای شما تقییر میکنه و روی سرور تقییر نمیکنه برای هک بازی های انلاین باید از سیستم عامل کالی لینوکس استفاده کنید و زبان برنامه نویسی بلد باشید
    ببخشید با این برنامه میتوان کلش آف کلنز را با این برنامه هک کرد چون بازی آنلاین است این سوال را میکنم لطفاً جواب بدید ممنونم
    سلام چطوری یک پوینترو داخل atuo assemble cheat engine به کار ببرم
    سلام داداش وبلاگت حرف نداره ازت میخوام ترینر بازی Zambies ruined my day رو قرار بدی با اسلحه و جونه بی نهایت دختر خواهرم این بازی رو خیلی دوست داره لطفا اگه میشه جواب بده ممنون با این کار خیلی خوشحالش میکنی.
    سلام خسته نباشید سایت بسیار خوب و آموزنده ای دارید ....
    سلام میشه اموزش هک بازی اینترنتی روبلاکس را هم اموزش دهید؟
    ممنون
  • PRO PUBG CHIT EDITOR
  • سلام.چجوری میشه درصد باتری بازی هایی مثل فناف 1 رو هک کرد ممنون میشم جواب بدین
  • محمد چیتر
  • سلام شما بلدی که اون اعداد متغیر این برنامه به چه دردی میخوره و چجوری میشه ازشون استفاده یا شناسایی شون کرد
    با سلام من قبلا با موبایل پلی میدادم و با گیم گاردین هک میکردم هکی کرده بودم که سذعت نایف و تیر رو اونقدر زیاد میکرد که مثلا در هر ثانبه میتونستی یه نایفبزنی در هر ثانیه حداقل ده تا مخیورد و هیچ کی نمیفهمید هک کردم اما با چیت انجاین نمتونم اینکارو تانچام بدم اگه میدونید کدوم بخش هست بگید با تشکر
    سلام میشه درباره نحوه هک خون بازی igi2 یک کلیپ بزارید
    سلام من اون نقدار رو پیدا کردم تقیر عدد رو میبینم و ولی یک عدد جدید رو که وارد میکنم دو باره بر میگرده به حالت عادی ولی تو همون بازی مقدار پول شو تو تونستم عوض کنم
  • محمدمهدی پرور
  • سلام خوبید من یک سؤال داشتم در مورد بازی تیر انداز بیگانه که چطوری جون و تیر و پول را بینهایت کنم؟
    مثلا من اگر بخواهم پولم از ۱۹۲۱۰ به ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تغییر کند چیکار کنم؟
  • محمدمهدی پرور
  • سلام خوبید من یک سؤال داشتم در مورد بازی تیر انداز بیگانه که چطوری جون و تیر و پول را بینهایت کنم؟
    مثلا من اگر بخواهم پولم از ۱۹۲۱۰ به ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تغییر کند چیکار کنم؟
  • traderparty.wordpress.com
  • Thanks for the marvelous posting! I truly enjoyed reading it, you happen to be a great
    author. I will be sure to bookmark your blog and will come back later on.
    I want to encourage you to continue your great writing,
    have a nice evening!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی