Gamers World

Gaming is our LIFE

Gaming is our LIFE

سیستم موردنیاز رسمی Call Of Duty : Ghosts

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۴۶ ب.ظ

چند روز پیش سیستم موردنیاز رسمی بازی Call Of Duty Ghosts منتشر شد. بازی به 40 گیگابایت فضای خالی برای نصب نیاز دارد همچنین 6 گیگابایت رم و این در بین بازی های PC رکورد تازه ای است! در ادامه میتوانید حداقل سیستم موردنیاز بازی را مشاهده کنید.

حداقل سیستم موردنیاز:

OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit
CPU: Intel® Core™ 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom™ X3 8750 2.4 GHZ or better
Memory: 6 GB RAM
Hard Disk Space: 40 GB
Video: NVIDIA® GeForce® GTS 450 / ATI® Radeon™ HD 5870 or better
Sound: DirectX compatible sound card
DirectX®: DirectX® 11
Internet: Broadband Internet connection for Steam and Online Multiplayer.

این بازی در تاریخ 5 نوامبر عرضه خواهد شد.

نظرات  (۲۰)

سلام خوب بود یه سری هم به ما بزنی بد نیست ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم! سر هم میزنم!
با عرض سلام. مگه این چیه که انقدر سیستم بالا میخواد؟رم6 گیگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گرافیک 5870؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عمرا همچین سیستمی بخواد.
پاسخ:
با عرض علیک! این کال آف دیوتی گوسته که انقدر سیستم بالامیخواد!
در رابطه با "عمرا همچین سیستمی میخواد" باید عرض کنم:
این سیستم رو که ما از خودمون که درنیاوردیم که! تو صفحه ی توییتر اکتیویژن (ناشر بازی) این مشخصات بود. و از اونجایی که دسترسی به این شبکه ی اجتماعی توی ایران ممکن نیست، ما هم اینارو گذاشتم تو وبلاگ تا همه فیض ببرن!
منتظر نظرات بعدی شما هستیم.
call of 10 alieh
پاسخ:
البته باید سیسمت بالا باشه یا روی کنسول های نصل بعد بازی کنی تا اونیرو که سازند ها میخواستن رو تجربه کنی!
با سلام.اومدم که دوباره نظر بدم.من یه خورده دیر نظر دادم چون خودم تجربه نکرده بودم اما الان خودم این بازی رو تموم کردم با سیستم رم4 که بعضی از دوستام هم با کرک جدید حتی رو 2گیگ هم اجرا کرده بودن.اسم گرافیک من هم ati radeon hd 5450 هستش که فن اون گرافیکی که شما گفته بودین نمی ارزه و رو رزولوشن کامل بدون لگ اجرا کرد و همونطور که گفتم عمرا همچین سیستمی بخواد چون من به صورت تجربی امتحان کردم. سیستم پیشنهادی من به عنوان سیتم حداقل:
os:windows7 64bit or 8 64bit
cpu:intel g620 coure2
ram:2gb
vga:ati radeon hd5450
پاسخ:
باشد تا رستگار شوید.
البته من یکی از دوستانم با ایت سیستم تموم کرد بازیرو:
Ram: 2
Cpu: dual core e5300
Gpu: gigabyte geforce gt 430
Win7 64bit
البته زیاد راضی نبود. چون بازی خیلی لگ میزد
ولی تمومش کرد
چی بگم تجربه پدر علم است
سلام ببخشید این بازی رو لپ تاب Lenovo z 5170 c می کشه؟
سلام.میخواستم بدونم رو این سیستم اجرا میشه؟
Windows:7 32bit
CPU:intel pentium g2020 @2.90ghz
Ram:4 g
Vag:geforce g210 1g 64bit
ببخشید روی رم 2 با گرافیک یک و سی پیو ی 3.6 نصب میشه ایااااا
با سلام دوستان عزیز شما میتونید این بازی رو با کمترین سیستم هم اجراکنید اما برای لذت بردن از بازی باید سیستمتون بالا باشه من مشخصات سیستممو پایین نوشتم که با این سیستم کالاف ده هم تموم کردم
RAM: 2G
GRAFIK: ATI RADEON HD4300 3GH.Z
CPU: INTEL CORE DUAL
در ضمن برای اجرای بازیهای قدرتمندی که سیستمتون پایینه بهتره یدونه درایو بازی بزارید کنار که حداقل ۱۰۰G باشهکه بمونید نتیجه بگیرید با تشکر
ببخدشید روی کارت گرافیک 2 گیگابایت و سی پی یو 2 هسته ای
روی کارت گرافیک 2 گیگابایت AMD و روی سی پی یو 2 هسته ای اجرا میشه
سلام می خواستم ببینم روی رم چهار و گرافیگ دو بازی اجرا می شه ؟ چون دوستم با رم دو و گرافیگ یک بازی رو تموم کرد . با تشکر
سلام.رو سیستم من اجرا میشه؟
RAM.4
WIN 8.1 64 BIT
CPU INTEL N2840 2.16G
  • Abolfazl Zarghani
  • سلام ایا به سیستم کامپیوتر من میخوره رمم ۲ گرافیکم 1 ترابایته
  • Abolfazl Zarghani
  • سلام ایا به سیستم کامپیوتر من میخوره رمم ۲ گرافیکم 1 ترابایته
    به سیستم من نصب میشه لطفا جواب دهید رم3 گرافیک 4
    یه سوال یعنی رو ویندوز ۳۲ بیتی نمیاره؟؟
    سلام، روی ویندوز 10 نصب میشه؟
    سلام رو سیستم رم4 گرافیک 1 ویندوز 7 اجرا میشه
    سلام من رمم ۴ هست گرافیکم ۴ ویندوز ۷ ۶۴ بیت اجرا میشه
    ممنون میشم جواب بدین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی