Gamers World

Gaming is our LIFE

Gaming is our LIFE

آموزش فریز کردن زمان در بازی با CE

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸ ق.ظ

در این آموزش طریقه هک کردن زمان را به طور کامل یاد خواهید گرفت. هم چنین طریقه جلوگیری از تیک زدن زمان در بازی، پس از هک را خواهید آموخت.

توصیه میکنیم پیش از خواندن این آموزش، آموزش های قبلی را به طور کامل بخوانید تا کمی با محیط برنامه آشنا شوید.

هک کردن زمان در بازی ها کار بسیار ساده ای ست. تنها کافیست این آموزش را کامل بخوانید و چندبار زمان را در بازی هایتان هک کنید تا به طور کامل، طریقه هک کردن آن را فرا بگیرید.

پیش از هرچیز، آخرین آپدیت برنامه را از سایت CheatEngine.org دانلود نمایید. (همیشه سعی کنید آخرین نسخه برنامه را نصب کنید تا هنگام کار کردن با برنامه به مشکل برنخورید.)

در این آموزش ما زمان بازی Mahjong Titans را هک میکنیم. (اگر نسخه Ultimate ویندوز 7 را دارید، میتوانید این بازی را از پوشه ی Games واقع در منوی Start اجرا کنید.)

--------------------------

نرم افزار را اجرا کنید و بازی موردنظر را از لیست انتخاب کنید. سپس Scan Type را روی Unknown intial value قرار دهید و بر روی First Scan کلیک کنید.

منتظر بمانید. وقتی زمان تغییر کرد، به بازی بازگردید و Scan Type را روی یا قرار دهید. (در صورتی که به زمان اضافه شد، از Increase Value استفاده کنید. و در صورتی که از آن کاسته شد، از Decrease Valueاستفاده کنید.)

این کار را آن قدر تکرار کنید تا تنها چند مورد در لیست یافته ها، مشاهده کنید.(دقت کنید! هربار که در برنامه جست و جو می کنید، زمان حتما باید تغییر کرده باشد و Scan Type را درست انتخاب کرده باشید. در غیر اینصورت، هیچ موردی یافت نخواهد شد.)

اگر زمان در بازیتان خیلی سریع تغییر می کند، با استفاده از قابلیت SpeedHack میتوانید سرعت آن را کم یا زیاد کنید! این کار بسیار ساده است؛ تنها کافیست تیک Speed Hack را در سمت راست برنامه فعال کنید و با استفاده از نوار لغزنده، زمان را سریع یا کند کنید.

پس یافتن زمان و اضافه کردن آن به لیست پایینی برنامه، زمان آنست که آن را نگه داریم! ابتدا برو روی مربع کنار عدد کلیک کنید. با این کار زمان فریز می شود. اگر میخواهیدزمان نگه داشته شود، اما به آن اضافه شود و کم نشود و یا بلعکس، می توانید با کلیک کردن کنار مربع اکتیو، آن را فعال کنید.

فلش سبز رو به بالا: زمان نگه داشته شود، اما آزاد است که به آن افزوده شود.

فلش قرمز رو به پایین: زمان نگه داشته شود، اما آزاد است از آن کم شود.


اگر پس از هک، زمان در بازی تیک میزد، کارهای زیر را انجام دهید:

روی عدد Value مربوط به زمان در لیست پایینی برنامه راست کلیک کنید و Find out what writes to... را انتخاب کنید.

برنامه سوالی از شما می پرسد. روی Yes کلیک کنید. پنجره جدیدی باز میشود.

به بازی بازگردید و منتظر باشید زمان تغییر کنید. سپس به برنامه بازگردید. مشاهده می کنید که چند عدد به پنجره برنامه افزوده شده است. روی Stop در پایین سمت راست برنامه کلیک کنید و سپس این پنجره را ببندید.

به بازی بازگردید. اگر طبق آموزش پیش رفته باشید، زمان متوقف شده است.


در آموزش آینده طریقه خروجی گرفتن ترینر را به شما آموزش خواهیم داد. در صورتی که بخشی از آموزش را متوجه نشدید، در نظرات مطرح کنید.

نظرات  (۴)

من می خوام بازی مستر 90 رو هک کنم اما با این نرم افزار نمی تونم چرا؟؟

اسم تیمم تانک 22
پاسخ:
چون بلد نیستی.
ببخشید آیا میشه سایت های بازی مثل تراوین و .. هک کرد؟
اگه میشه چطوری؟
پاسخ:
سلام بازیهای آنلاین وب قابل هک نیستند
  • عبدالله یزدانی
  • سلام شما که بلد هستین بیاین یک بازی سنگین رو هک کنین اگه تونستین زمان یک بازی سنگین رو هک کنین بعد بیاین بگین شما بلد نیستین من خودم حداقل با 8 برنامه هک کار کردم 7 سال هم تو این کار سابقه دارم با این وجود هنوز تبهر ندارم فقط بازی ها ساده میشه هک کرد بازی هایی که مقدارش عددی نیست یا به قولی نامشخص سخته هک کردنشون مخصوصا زمانش شما یک بازی ساده رو هک کردین این کاری نداره همه می تونن در ضمن کسانی که این ترینر ها رو می سازن اکثرا هکرهای بزرگ و برنامه نویسن به این راحتی هاهم نیست.
    My thought was perhaps they never intended to create humanity, that perhaps the engineer dude at the beginning was some sort of weird mad scientist dude. So basically, these engineer dudes are merely exmtitrnaeing what they consider an abomination of their science.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی