Gamers World

Gaming is our LIFE

Gaming is our LIFE

آموزش مبتدی Cheat Engine

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ

نرم افزار Cheat Engine نرم افزاریست که به کمک آن میتوانید برای بازی های خود ترینر بسازید. این نرم افزار در کمال سادگی، فوق العاده قدرتمند است! و به نظر ما این نرم افزار بهترین نرم افزار برای ساخت ترینر است.

در این آموزش طریقه تغییر اعداد در بازی را به شما آموزش میدهیم. با فراگیری این آموزش میتوانید برای مثال تیر های خود را در بازی بی نهایت کنید!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ابتدا نرم افزار را از این سایت دانلود کنید.

با ورود به سایت بر روی Download Cheat Engine کلیک کنید تا نرم افزار شرع به دانلود کند. پس از دانلود آن را نصب کنید و سپس اجرا کنید.

پس از اجرای نرم افزار بازی ای که میخواهید برای آن ترینر بسازید را اجرا کنید و یک مرحله را بیاورید. سپس با کلید های ALT+TAB به محیط نرم افزار بازگردید.

بر روی آیکون کامپیوتر در بالای صفحه کلیک کنید.

حال از لیست باز شده، دنبال نام بازی بگردید. (همچنین آیکون بازی در کنار نام آن قرار دارد)

و در آخر، پس از یافتن بازی روی آن کلیک کرده و سپس روی کلید  کلیک کنید.

دوباره به بازی بازگردید و عددی را که قصد هک آن را دارید به خاطر بسپارید. هدف ما در این آموزش بی نهایت کردن ارب های قرمز در بازی  DmC است.تعداد ارب ها قبل از هک 45 عدد است.

به نرم افزار بازمیگردیم. و عدد را در فیلد Value وارد میکنیم.

و روی کلید First Scan کلیک میکنیم و منتظر می مانیم تا برنامه لیستی از یافته ها را نمایش دهد. پس از اسکن، لیست عدد ها را در سمت چپ مشاهده میکنیم:

به بازی باز میگردیم و کاری میکنیم که به تعداد ارب ها اضافه یا از آن ها کم شود.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید،تعداد ارب ها را به 52 رسانده ایم.

به نرم افزار باز میگردیم و عدد 52 را در فیلد Value جایگزین عدد 42 میکنیم و سپس بر روی Next Scan کلیک میکنیم تا نرم افزار شروع به اسکن کند.

به لیست یافته ها نگاه کنید. ممکن است تنها یک عدد مانده باشد.ممکن است 1000 عدد. این تعداد کاملا به بازی بستگی دارد.

همانطور که در تصویر پایین میبینید، نرم افزار تنها یک عدد پیدا کرده است.

اگر تعداد یافته زیاد بود، دوباره کارهای بالا را انجام دهید. انقدر این کار را انجام دهید تا تعداد آن به 1 یا 2 عدد برسد. پس از پایان کار، دوباره روی عدد یافته شده کلیک کنید تا به لیست پایین اضافه شود.

مانند تصویر زیر دوباره روی عدد تب Value کلیک کنید.

یک پنجره کوچک باز میشود. یک عدد وارد کنید. مثل عدد 999999! و روی OK کلیک کنید.

و در تب Active روی مربع کلیک کنید تا یک ضربدر داخل آن مشاهده کنید. مانند تصویر:

 و در آخر:

در آموزش آینده آموزش تغییر مقدار های نامشخص مانند نوار سلامت که هیچ عددی ندارند را به شما آموزش خواهیم داد.

امیدواریم این آموزش به شما در ساخت ترینر کمک کند.

نظرات  (۳۶)

اقا سلان نگفتی اگه مقدار مشخصی نبود چکار باید کرد مثله نوار سلامتی در اسنایپر یا بازی های دیگه ؟
من هر کاری کردم نتونستم تعداد عدد هارو پایین بیارم
پاسخ:
کدوم عددها؟ کی؟ چی؟کجا؟
با کی کار داری؟
  • amir hossein rahmani
  • سلام این نرم افزار معرکه هست هر سوالی داشتید ایمیل کنید!
    من فول فولم
  • sonic the hedgehog
  • سلام می تونید هک بازی mr90 رو بگذارید ممنون
    پاسخ:
    هک این بازی ممکن نیست :)
    سلام به شما مدیر عزیز یک سوال داشتم من هرچی میخوام بازی انلاین battle cry رو هک کنم نمیشه دانلودش هم کردم کارساز نبود کمکم کنین
    پاسخ:
    دوست عزیز متاسفانه مسئول آموزش های CE فعلا نیست که جواب شمارو بده فقط میتونم بگم که منتظر سایت جدید باشید . ممنون
    اگه میشه هک بازی مستر 90 رو بذارید.واقعا نیاز دارم.
    پاسخ:
    این بازی هک نمیشه دوست عزیز :)
    سلام میشه از این روش برای بیشتر کردن پول در بازی های انلاین استفاده کنیم مثل مستر90
    پاسخ:
    خیر. فقط بازیهای آفلاین
    سلام
    من وقتی میخوام اسکن دوم رو انجام بدم میزنم روی next scan اما انجام نمیده هیچ اروری هم نمیده
    سلام.
    اقا ب خدا اگه کمک کنید اصلا هر کاری بگید میکنم. من میخوام بازی clash of clans(اندروید) رو هک کنم البته برنامه یblue stack رو گرفتم و روی blue stack(روی کامپیوترم نصبه) دارم بازی میکنم توروخدا راهنمایی کنید.این ایمیلمه:nimafarhadi101@gmail.com فداتون یادتون نره بخدا بدجور گیرم
    این برنامه برای بازی های اندرویدی مثل کلش آف کلنز هم هست؟چجوری؟
    پاسخ:
    هست. باید اونارو با شبیه ساز اجرا کنی. بقیش هم مثل بقیه ی بازی ها!
    سلام می تونید هک بازی mr90 رو بگذارید ممنون آدرس سایت جدیدتنو بنویسید
    پاسخ:

    چشم هک این بازی رو هم اگه پیدا کردیم میزاریم.
    سلام خدمت شما ممنون از این مطلب خوب کمکم کرد...ممنون میشم که هک بازی ماین کرافت رو هم قرار دهید!راستی میشه بازی های آنلاین رو مثل امپراطوران یا....هک کرد؟
    پاسخ:
    سلام بازی ماین کرفت رو هم با همین روش میتونید هک کنید
    خیر. بازیهای آنلاین رو نمیشه
    دمت گرم برای بازی کانتر عمل کرد
    پاسخ:
    خواهش  میکنم
    یه برنامه پیداکردم برای هک مستر 90 ولی برای من کار نکرد لطفا شما یه برنامه دزست حسابی بگذارید
    پاسخ:
    فک نمیکنم برنامه ای برای هک این بازی باشه که درست کار کنه.
    سلام
    ممنون میشم اگه بازی Airport Simulator 2014 رو برام ترینرشو بزارید
    داره دیوانم میکنه
    با تشکر از دوستان
    پاسخ:
    سلام.
    بله بزودی میزارم.
    سلام میشه هک بازی امپراطوران انلاین بزارین یا میل کنید برام ممنون میشم
    پاسخ:
    سلام.
    بازی های آنلاین هم خیلی به سختی هک میشن و هم خطرناکه.
    سلام.اگه بازی ما فقط تو موبایل باشه,مثل clash of clans و من میتونم از طریق کامپیوتر هکش کنم
    ؟؟؟؟
    پاسخ:
    بله امکانش هست اما کار راحتی نیست. اول شما باید بازیرو از طریق برنامه هایی مثل bluestacks رو کامپیوتر اجرا کنید .
    هآی...من این برنامه رو برآی بآزی virtual families 2 تست کردم نشد....خعلی هم تلاش کردم و بآزم . . . .!
    پیلیز هلپ می....
    پاسخ:
    بررسی میکنیم.
    در آینده احتمالا آموزش جدید  میزاریم.
    هک کش اف کلنز بی زحمت
    پاسخ:
    ترینر؟
    چرا هک مستر90 را نمی گذارید می خواهم الماس و سکه ام زیاد شه
    پاسخ:
    متاسفانه این بازی قابل هک کردن نیست
    آقا ترینر top eleven رو حتما بذارید تو سایتتون تعداد بازدیداتون در روز ۵ برابر میشه تازه کلی ‍‍‍ دعاتون هم میکنند.:ی ی
    پاسخ:
    :دی
    باشه میزارم
    سلام من بازی Bloons-Monkey-City هک کردم اما نمی تونم از پول بازی استفاده کنم چطوری می تونم پولش هک کنم و تو بازی مصرفش کنم
    پاسخ:
    سلام؛
    برای هک اینجور بازیها شما باید از روش های دیگه ای استفاده کنید که در آینده توضیح میدم بهتون :)
    mishe ba in soft anjam dad?aqa man mikham bazie khanwars ro hack knm k intrnetie
    پاسخ:
    سلام
    خیر نمیشه چون این بازی از Anti-Cheat استفاده میکنه
    برای هک بازیهای آنلاین باید سایت رو هک کنید و وارد دیتابیسش بشید که البته غیر ممکنه!
    لطفا لطفا بگید دقیقا بازی clash of clansچه طوری هک میشه
    پاسخ:
    شما اول این بازی رو با شبیه ساز روی کامپیوتر اجرا میکنید، بعد طبق آموزش ها بازیتون رو هک میکنید
    بازی انلاین رو میشه هک کرد من میخوام هک کنم اسم بازی رو تو لیست نداره >؟؟؟؟؟؟
    سلام من میخوام نرم افزار بازی های توی نرم افزار blue stacksا امتحان کنم لطفا کمکم کنید برام ایمیل کنید
    پاسخ:
    سلام.
    منظورتون رو متوجه نمیشیم. اگه میشه یکم واضح تر بگید میخواید چیکار کنید. ممنون
    آخه داداش بگو تب اضلا چی ولی سایتت خیلی عالی ازت ممنونم GOOD
    پاسخ:
    ممنون نظر لطفتونه
    لطفا اگه بازی کلش آف کلنز رو برای کامپوتر دارید بزاید تا برای عموم باشد و اگه طرز نصب آن را میدانید بگویید یا بنویسید
    پاسخ:
    درود؛
    کلش آف کلنز نسخه ی کامپیوتر (رسمی) نداره متاسفانه اما شما میتونید با استفاده از نرم افزارهایی مثل BlueStacks این بازی رو روی ویندوزتون اجرا کنید.
    برای بینهایت کردن پول در بازی نگ های صلیبی میشه استفاده کرد
    اصلا اسم بازی که دونبالش میگردم نیست
    سلام من بازی ها رو میتونم هک کنم ولی الان من میخاهم جان بازی رو هک کنم وجان عدد است و من 100 رو که میزنم تعداد رو نشون داد و میروم جون بازی رو میکنم 95 وقتی میام میزنم 95 و next scane رو میزنم تعداد یافته ها میشود 0 چکار کنم که انجام بشه؟؟ لطفا بگید
    سلام میتوانم بپرسم که کلش اف کلنز را با bluestacks اجرا کنی میتوانیم هکش کنیم اخه بازی آنلاین هستش کشوری؟؟؟؟
    سلام چطوری میشه پول یه بازی که روی صفر هست و بیشتر نمیشه (تغییر نمیکنه ) رو هک کرد؟
    سلام با این برنامه میشه بازی های انلاین مثل zula رو هک کرد ؟
    میشه league of legends رو با این هک کرد؟
    سلام اقا از من لیست برنامه ها داخل cheat engine دیده نمیشه،فقط explorer و چندتا چیز دیگه ولی بازی اصلا تو لیست نیست چیکار کنم؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی