Gamers World

Gaming is our LIFE

Gaming is our LIFE

آموزش بهینه سازی بازی ها با Georce Experience

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹ ب.ظ

نرم افزار NVIDIA GeForce Experience نرم افزاریست که بتازگی توسط کمپانی معروف NVIDIA عرضه شده است. این نرم افزار کاربردی، ابتدا سیستم شما را مورد بررسی قرار میدهد.سپس، بازی هایتان را با بهترین سرعت ممکن اجرا میکند. با این کار هم سرعت بازی ها بالا میرود و هم به سیستم فشار زیادی وارد نمیشود.

آموزش کامل استفاده از این نرم افزار بهمراه لینک دانلود آن را در ادامه مطلب میتوانید مشاهده کنید.

حداقل سیستم موردنیاز:

ویندوز 7 ، 8

رم: 2 گیگ و بالاتر

سایز صفحه 1024 در 768 و بالاتر


حداقل سی پی یوی موردنیاز:

Intel: مدل های i3 ، i5 ، i7 و قویتر

AMD: مدل های Phenom 2 ، Phenom X4 ، Athlon II و قویتر


حداقل کارت گرافیک موردنیاز:

PC: سری 8 ، 9 ، 100 ، 200 ، 300 ، 400 ، 500 ، 600 و بالاتر

LapTop: سری 8 ، 9 ، 100 ، 200 ، 300 ، 400 ، 500 و بالاتر در مدل M


ابتدا نرم افزار GeForce Experience را از صفحه زیر (سایت سافت پدیا) دانلود کنید:

ورود یه صفحه دانلود

در صفحه بالا روی (Softpedia secure download (US کلیک کنید و منتظر بمانید تا دانلود برنامه شروع شود. پس از دانلود برنامه را نصب و اجرا کنید.

پس از اجرا شدن برنامه،روی تب Preferences کلیک کنید.

از لیست سمت چپ روی Games کلیک کنید.

حال همانطور که در تصویر زیر مشخص شده، روی علامت  کلیک کنید.

در پنجره ای که باز می شود، محل نصب بازی یا بازی های موردنظرتان را پیدا کنید و و روی آن کلیک کرده و در آخر روی  کلیک کنید تا به لیست اضافه شود. پس از افزودن آدرس بازی های موردنظرتان، روی تب Games در بالای صفحه کلیک کنید.

و در آخر روی دکمه ی سبز رنگ در وسط صفحه کلیک کنید و منتظر بمانید تا بازی ها اسکن شوند.

پس از پایان اسکن، پنجره زیر نمایان می شود:

در ابتدای جمله عدد 2 نمایانگر تعداد بازی های یافت شده است.

این تعداد بستگی به تعداد بازی هایی که در آدرس های داده شده یافت شده است دارد.

روی OK کلیک کنید.

حال در لیست سمت چپ شاهد بازی های یافت شده هستید. روی بازی ای که میخواهید بهینه سازی شود کلیک کنید.

سپس در پایین سمت راست صفحه، روی Optimize کلیک کنید تا بهینه سازی انجام شود.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، برنامه بهترین تنظیمات مربوط به سیستم شما را در بالای کلید Optimize برایتان به نمایش درآورده است.

پس از کلیک بر روی Optimize چند لحظه صبر کنید و پس از آن روی کلید Launch Game در کنار آیکون بازی واقع در بالای صفحه کلیک کنید تا بازی اجرا شود.


امیدواریم این آموزش به شما کمک کرده باشد.

نظرات  (۹)

سلام
خسته نبــاشید
من وقتی روی دکمه Scan For Games کلیک میکنم،از بین بازی های که add کردم هیچ بازی ساپورت شده ای پیدا نمی کنه!
پاسخ:
شاید شما سیستم موردنیاز نرم افزار رو ندارید.
ممکنه مشخصات سیستمتون رو بگید؟
سلام.این برنامه فقط بازیهای اورجینال رو ساپورت میکنه؟
پاسخ:
نه برادر من! مگه تو ایران کسی بازی اورجینال هم میخره که من اینو بزارم تو وبلاگ؟؟؟!؟؟!؟؟!
:D
منتظر نظرات بعدی شما هستیم.
تو محیط خود برنامه نوشته :
unauthorized copies of games are not supported این یعنی فقط بازی اورجینال ساپورت میکنه
من هم مشکل unauthorized copies of games are not supported رو دارم . با این سیستم :
CPU : Intel Core i5
Graphic Card : GTX 650 Ti Boost
Ram : 8 GB
Windows : 8 Enterprise
بازی مورد نظر هم ساپورت میشه (DMC & FIFA14 & Battlefield 4 & ...) ولی هیچکدوم رو پیدا نمیکنه !
ممنون میشم اگه کمک کنید .
من هر کاری که گفتید را انجام دادم اما در قسمت game می نویسه
sorry,Geforce experience cannot optimize on this PC
لطفا کمک کنید
پاسخ:
سیستم موردنیاز رو ندارید
سلام من ورژن جدید این نرم افزار رو دانلود کردم ولی وقتی پوشه ای که بازیم توشه رو اسکن می کنم نمیاره و بعد پایینش هم می نویسه بازی هایی که اورجینال نیستند ساپورت نمی شن.ولی من همون بازی رو با ورژن قبلی اسکن کردم و پیدا شد.می خواستم ببیننم می شه کاری کرد که با همین ورژن هم(332.21)اسکنش کرد؟؟؟؟
پاسخ:
از نسخه قدیمیتر استفاده کنید. و از سایت های ایرانی بگیرید و نظرات کاربران رو هم بخونید.
سلام من انویدیا رو از سی دی بازی نصب کردم ولی بعد از نصب سایز صفحه، آیکونهای دسکتاپ و فونتها بطور قابل ملاحظه ای کوچک شده اند حالا چکار میتونم بکنم که به حالت اولیه باز گردن؟ممنون
پاسخ:
سلام. در اصل هم باید همینجوری باشه. 
سلام دوستان من این نرم افزار و دارم و مشکلات اوردن بازی به لیست رو ندارم ولی یه مشکلی هستش که وقتی بازی تو لیست رو انتخاب می کنی گزینه optimized فعال نیست و فقط مشخصات بازی رو داره و اپتیمیز نمیکمنه مشکل از کجاست؟
سلام این برنامه رو کامپیوتر من نصبه اما فعال نمیشه مشکل از کجاست؟
پاسخ:
ارور نمیده؟ پیغام خطا چطور؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی